Πέμπτη 28 Μαΐου 2009

Οι Απόψεις μου στον Κυβερνοχώρο

Η δυνατότητα να εκφράζομαι ως απλός πολίτης στον Κυβερνοχώρο μου φέρνει στο νου την Αγορά του Δήμου της αρχαίας Αθήνας. Είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα μορφή δημόσιου διαλόγου και άμεσης δημοκρατίας. Η επικοινωνία αυτή με το ευρύ κοινό είναι σημαντική τόσο για αυτόν που γράφει όσο και για εκείνους που τον διαβάζουν. Ο λόγος που επέλεξα το μέσο αυτό είναι γιατί μου δίνει τη δυνατότητα της μεγαλύτερης δυνατής επικοινωνίας με άλλους ενεργούς πολίτες. Εννοείται ότι εποικοδομητικά σχόλια πάνω στις ιδέες μου είναι ευπρόσδεκτα διότι πιστεύω ότι κανείς δεν κατέχει την εξ αποκαλύψεως αλήθεια και όλοι έχουμε να ωφεληθούμε από την ελεύθερη ανταλλαγή απόψεων. Πιστεύω ότι με τις παρεμβάσεις μου αυτές μικραίνει η τάση ιδιότευσης που όλοι έχουμε μέσα μας και μας κάνει περισσότερο ενεργούς και καλύτερους πολίτες.

Τα θέματα ενδιαφέροντός μου είναι η εξωτερική πολιτική, η πολιτική επικαιρότητα, το περιβάλλον, τρέχοντα κοινωνικά θέματα και ο πολιτισμός στην ευρύτερή του έννοια.

Προσβλέπω στη γνωριμία και ανταλλαγή απόψεων εξίσου με αυτούς που συμφωνούν και με αυτούς που διαφωνούν μαζί μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου